Jumaat, 16 Ogos 2013

Pagi Syawal 2014

Assalammualaikum

Aku rasa semangat mengarang dah datang balik ni.Cepat-cepat aku bukak laptop comel aku ni kang tak pasal-pasal kalo semangat tu terbang halamoknya sampai ke minggu depan aku tak update entry.Hari ini aku nak tulis pagi Syawal.Walaupun aku rasa macam dah terlambat tapi aku nak ucapkan jugak,,hee...Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin kepada family,kawan-kawan dan yang mengenali aku.Tak lupa sesapa yang membaca blog aku yang tak seberapa ni.

Antara gambar-gambar yang sempat aku snap pagi raya untuk dijadikan kenangan.

 keluarga kecil aku,mama ni aku rasa cun pulak dia time raya ni...nmpak berseri-seri

 mama dan nenek,nenek aku cun lagi taw

cucu-cucu nenek.Time ni belum kumpol semua lagi,bru tiga keluarga

Keluarga Pak uda

Keluarga Pashu

Keluarga Pamtam

Time ni gambar full time semua ada tak de dalam dslr aku,Ni aku masukkan sikit jek.Kalau semua memang berjeler-jeler lah sebab keluarga aku ni memang gemor bergambar..

Tulus ikhlas,Salam AidilFitri

0 comments:

Catat Ulasan