Jumaat, 9 Januari 2015

Persiapan untuk E'day

Assalammualaikum...

Sejak-sejak mula tahun 2015 ni aku mulakan lah siket-siket persiapan untuk hari pertunangan aku yang boleh dikatekan lame lagi ni.Tapi aku taknak kelam kabut so aku listkan ape yang patot aku buat dulu.Bila berbincang dgn en.bakal tunang,Masing-masing blur.Dia lagi la,bende yang kecik-kecik ni tolak kepada aku.Aku pulak sampai pening sebab memang tak amek tau langsung pasal benda-benda untuk kawen ni.Nasib baik ada kengkawan dan the e'day planner Miss Azlina merangkap mama aku adalah planner yang terbaik.
Untuk first sekali aku dapat tau dari housemate aku pasal harga emas tengah turun sempena Krismas dan penghujung tahun.Puas tanya pakcik google dan setelah dapat berita yang boleh dikatekan sahih aku pon berbincang dgn bakal tunang.Alhamdulillah abang bersetuju.
So,kesimpulannya,cincin risik dan cincin tunang aku sudah dibeli 4bulan sebelum majlis. :)
Dan sebagai tanda abang suruh aku pakai cincin risik dulu sekarang sebagai tanda aku sudah dilamar.Nanti bila date dah dekat baru abang amek cincin balik untuk bagi kat bakal mentua.Untuk rombongan meminang pada 2 may 2015 nanti..


0 comments:

Catat Ulasan