Jumaat, 3 April 2015

Tag untuk majlis tunang

Di design oleh Ayien


Assalammualaikum...

Pejam celik pejam celik jek,aku dan berada di bulan 4.Iaitu bulan yang aku dan MR.ASR akan bertunang.Rasa macam segan,seram semua ada.Ya allah,cepatkan masa berlalu.
Sebelum ni aku dok cakap pasal kiteorg akan bertunang pada 2may 2015.Tapi di sebabkan jadual MR.ASR padat.Iaitu terkena pada tarikh untuk dia ke BELGIUM.Kami terpaksa berbincang balik untuk menetapkan tarikh yang sesuai.
Selepas kata sepakat antara family aku dan family MR.ASR,kami memilih 25april 2015.Percepatkan seminggu daripada tarikh asal.Kesian pulak kat bakal tunang,terpaksa berkejar-kejar dari KL-PAHANG-JOHOR.
Sedang mak dan abah sibuk uruskan hal makanan tetamu dan khemah yg perlu ditempah.Aku menguruskan hal pelamin/makeup/dan bag goodies.Pada mulakan aku merancang untuk membuat diy paperbag yg dah jadi trend sekarang ni.Tapi Disebabkan mak tak berapa minat aku kuburkan aje niat murni aku tu,Alasannya macam beg goreng pisang??...
Terus pergi kedai barangan pengantin dan grab beg sedia ada yang telah dijual di situ dengan pelbagai corak dan saiz.Dah.abis cerita.hahaha..
Aku minta tolong rakan baik aku iaitu AIN untuk mendesignkan sticker dan tag 'thanks you' untuk aku tampal dan gantungkan pada beg goodies nanti.Dan hasilkan aku sangat suka dan jatuh cinta.Terima kasih ain,Love you :)


Bila tunjuk kat bakal tunang pon,dia suka sangat.
Hye kawan-kawan,doakan majlis fey nanti berjalan lancar dan barakah tau..

0 comments:

Catat Ulasan