Sabtu, 7 Oktober 2017

Sekali Lafaz , Aku Isterinya

Assalammualaikum

Hari ni bertarikh 7 October 2017, (Sabtu) tiba datang kerajinan aku untuk menaip.Pasal ape?Tentang apa?Kenapa tiba-tiba rajin? Ok,sebabnya aku risau gambar-gambar kahwin aku hilang.Sebab sekarang laptop aku rosak.Pastu pendrive pulak masuk virus sebab cucuk kat pc pejabat.Aihh...

Berbalik pasal tarikh nikah/sanding aku yang dah berbasi sebab dah setahun haha.Tapi pada aku,tak basi okey sebab rasa macam baru semalam nikah.Hari-hari rasa rindu kat suami.Siapa si suami aku?lelaki yang bertuah tu? Opkos lah si ASR tu dah aku tunang dengan dia.Takkan kahwin dengan lelaki lain pulak kn..

-Dinikahkan wakil wali Imam Rashid.Abiy suka sangat imam ni.hhuhuhu
-Pakai baju ditempah khas kat wajieibrahim
-Warna peach
-Sekali lafaz 




Majlis ni simple je.Memang aku yang nak nikah kt masjid,rumah allah.Time ni kadi nikahkan 3 pasangan sekali lafaz semua.Alhamdulillah,pagi jumaat yang barokah.




Time ni abah serah kat wali hakim.Lepas setel tandangan semua.Baru kadi panggil pengantin lelaki duduk berhadap dia.Adoy,sendunya time salam abah.Rindu mama.Mama tak sempat tengok akak nikah.Takpe,allah maha mengetahui segalanya.Walaupapepon,im strong woman now!

1
2
3

Tengoklah muka laki i ni,kemahin debornya.Alhamdulillah kita selamat dari gangguan syaiton.
Akhirnya apa yang kita bincang dan usahakan terjadi yang <3

Saat aku sedang menaip tulisan ini,terasa satu perasaan baru tumbuh kat hati ni.Ya allah,setahun sudah aku jadi isterinya.Sempurnakah aku sebagai isterinya.Aku sangat berterima kasih kat abg sebab sudi terima syg buat isteri abg.Sanggop halalkan syg,Sanggop amek tugas abah jaga/mendidik syg.Sanggop tanggung dosa-dosa syg.Berat ujianmu wahai suami.Inshaallah syg akan usaha jadi isteri yang lebih soleha buat abang,wahai suami ku duniya akhirat.Amin..





 My sahabat <3


CINTAKU DUNIYA AKHIRAT , AMIN

29/07/2016 , JUMAAT
MASJID JAMEK PASIR GUDANG

0 comments:

Catat Ulasan