Ahad, 8 Februari 2015

Persiapan Mr.ASR untuk SEAGAMES

Assalammualaikum..

Perkenalan yang tak dirancang ini,adalah salah satu anugerah yang amat bermakna dalam hidup ini.Siapa yang sangka orang yang kita tidak kenal sama sekali akan menjadi orang yang akan berkongsi hidup dengan kita suatu hari nanti..alhamdulillah Ya Allah,Kau sebaik perancang..
Dalam pada menunggu tarikh yang telah di aturkan,hanya mampu berbanyak berdoa dan bersabar.Dan proses ini amat sukar kerana terlalu banyak dugaannya,Sebab aku dan mr.ASR ni berhubungan secara jauh,kerjaya mr.ASR mempengaruhi.Dan tugas sebagai student perlu digalas.
Nampaknya sekarang dah bulan 2,tinggal lagi beberapa bulan sahaja mr.ASR akan ke SEAGAMES di Singapore.Membuatkan die perlu menghabiskan banyak masa di MSN untuk berlatih.Dalam masa yang sama persiapan bertunang perlu dilaksanakan,Nasib baik bertunang ni buat secara bersederhana dan ma banyak membantu.
Ya allah,kau permudahkanla urusan kami ini,,
Camana abang jarang meluangkan masa untuk kita,syg akan tetap ada kat belakang abang.Untuk support minat abang,Dan insyallah,kalo mmg rezeki kita..abang akan menang pingat Emas dalam seagames akan datang.Apapuun yang terjadi,UsahaSehabisBaik!!
BULAN 6 2015 (SINGAPORE)

PINGAT EMAS DI LUMUT,PERAK


PINGAT EMAS DI FESKOM,PULAU PINANG

0 comments:

Catat Ulasan